Carreira Da Ponte

Carreira Da Ponte 2022

Estrellas ReseñaEstrellas ReseñaEstrellas ReseñaEstrellas ReseñaEstrellas Reseña (Sin Reseñas)

Carrera Popular Ourense (Ourense)

Carrera Popular 25 septiembre 2022

Carrera Popular Carrera Popular de 5.7 km

Un dos obxectivos do Consello Municipal de Deportes de Ourense é organizar manifestacións deportivas no municipio, especialmente as de carácter popular. O CMD organiza coa colaboración do Colexio Divino Maestro, o Club Esprintes Ourense, a Delegación Ourensana de Atletismo, o Club Deportivo Aurum, o Club Ourense Atletismo e a Asociación de Veciños Carlasca, o X Circuíto de Carreiras Populares de Ourense Correndo por Ourense en diferentes localizacións do Concello de Ourense.

Carreras similares de Carrera Popular en Ourense

Reseñas de la Carrera

¿Has participado en la carrera? Cuenta tu experiencia sobre la carrera a otros corredores.

Suscríbete al boletín de carreras